26 Kasım 2008 Çarşamba

Omurilik ve Beyin

Omurilikler bir sıcak ya da sivri bir şeye dokunduğumuzda acil durum ayarına geçer. O yüzden beyin de insanı yönlendirir. Yani böyle sağ sol gibi. Dünya 500 yıl sonra ayrılacak mı? Ya da kalacak mı? Bu söyleyişler gerçekten iyi söyleyişler. Omurilik ve kafatası ve beyin çok önemli şeylerdir. Mesela omurilik böyle sıcak bir şeye dokunduğumuzda ya da sivri bir şeye dokunduğumuzda bakın kafatası çok önemlidir. İnsanın beyninin içinde olan maddeler insanın içinde yaratılan bir maddedir. Siz de omuriliği, kafatasını ve beyne rastladığınızda bana hemen annemin adresiyle gönderiniz. Zaten annemin adresini bir önceki mesajda yollamıştım size. İşte o mesaj sizi uyarmak içindi. Annemin sitesi ya da başka bir şeyi azıcık keyif di. Ama silmiş. O yüzden ben azcık keyif yazdım. Bu mesajı ben büyüyene kadar gönderebilirsiniz. ya da anneme. Annem zaten büyüdü ama kardeşim daha büyüyemedi. Bütün insanların içinde omurilik vardır. O bir kafatasının altında bulunan bir maddedir. Biliyorsunuz, aynı deneyi yaparken kullandığımız maddeler gibi. İşte o maddeler bende var. Maddeleri birleştirmek için soru işaretini gönderiniz. Yani bana gönderiniz. Sevgiler... Kadir Nokay.

Hiç yorum yok: