13 Aralık 2008 Cumartesi

Babamı Askere Yolladık...

Asker nedir? Nasıl yapılır? Askerlik her Türk erkeğinin vatanı korumak için yapması gereken bir vazifedir. Okuldaki arkadaşlarımdan bazıları bunu bilmiyor. Bugün babamı Kars' a yolladık. Sultan halam, Deniz, Güney ve Serhat eniştem babamı yolculamaya gittiler. Biz de onları kapıdan yolcu ettik. Babam orada 5 ay kalacak. Sevgiler Bulut, Deniz, Güney, Sultan halam, Serhat eniştem ve babannem ile babama ve size yolcu ediyoruz...Yarın akşam tekrar buluşacağız...Ve sevgiyle size selam gönderiyorum..Sevgiler Kadir Nokay.....

3 yorum:

F.ZEHRA dedi ki...

merhaba Kadircim baban inşallah en kısa zamanda gelicek biliyorsunki orada bol bol sporunu yapıcak yürüyüşünü yapıcak ve dönücek.....

piranha dedi ki...

Fatoş yenge..Babamı ben çok seviyorum, çok özlüyorum. 9 ocakta biz babamın yanına gideceğiz. Ama 12 ocakta geri döneceğiz. Kardeşimi de anneanneme bırakacağım. Bir de Fatoş yenge yorumunu çok beğendim. Çok güzel olmuş. Sevgiler Kadir..

Unknown dedi ki...

Merhaba Kadircim,
20 Aralık 2008 Cumartesi günü seninle beraber babaanne ve deniz-güney'lere valizlerini gönderdik. Ve bugün babanla ilgili çok güzel hatıralarını anlattın bana. sonra da yemek yedik. ve hamburgerinin içinde azcık salata malzemesi vardı. Aferim sana hep yices di mi amcacım? babanın da sporu bitip askerden gelirse onunlada yiyeceğiz.Ve bunu görüncede baban çok mutlu olacak..
öptüm seni..