2 Aralık 2008 Salı

Tiyatro eğitimi almaya başladım

Merhaba. Bu hafta sonu annem, kardeşim ve babamla birlikte Barış Manço Kültür Merkezi'ne gittik. Neden mi? Tiyatro eğitimi almak için. Orada kağıtlarda yazı okuduk. Yeni arkadaşlarım oldu ve okuldaki hiç kimse bilmiyor. Hani söylemiştim ya.. orada annem ve babam beni bıraktı ve orada kağıtlarda yazı okuduk. Kağıtların ismi de senaryoydu. O senaryoları okuduk ve yani ne desem... çok güzeldi. Benim rolüm muhafız. Ama iki yazılık bir rolüm var. Rolümü düzgün yaptığım için öğretmen beni büyükler sınıfına gönderdi. İki saat orada kaldım. Sonra eve gittim. Eve geldiğimde yatağa yatıp dinlendim. Tiyatro olmasaydı ne izlerdiniz?
a) Televizyon
b) Sinema
c) Resim sergisi
d) Fotoğraf sergisi
Hangisini seçerseniz bu hatıra olacak. Sevgiler.. Kadir Nokay.

Hiç yorum yok: